Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum

Volledige versie: vraag en opmerking
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Vraagje is de nieuwe scenery van Jan voor FS2020 ook bruikbaar voor FSX Steam?

opmerking      dit forum is er in de eerste plaats om ons te informeren en elkaar te helpen waar het kan.

niet om onderlingende meeningsverschillen te beslechten.
hou het gezellig   jongens.
grtj. G
Dag Zodiak,

terechte opmerking om het gezellig te houden, de negatieve opmerkingen werden alvast verwijderd.
Het zijn al duistere tijden genoeg. Dus bedankt voor de opmerking.

Mmm en goede vraag ik heb FSX steeds gebruikt als standalone.. Heb hem in reclame ooit eens aangeschaft op Steam, maar eigenlijk nooit gebruikt.
Eigenlijk moet je kijken waar Steam FSX voor jou geïnstalleerd heeft op uw pc.
Download de scenery en plaats die best allemaal verzameld in één map .. dus map bijvoorbeeld Scenery
en daaronder unzip je het gedownloade scenery zip bestand.
In FSX kan je nu de scenery toevoegen door te bladeren naar de specifieke map.
Moest dit niet lukken, laat zeker iets weten, dan installeer ik alsnog FSX eens terug van Steam en bekijk ik dit eens.
Of als lid van FSCB kan ik je nog iets verder helpen door een skype of Teams sessie op te zetten en kan je je scherm delen en kunnen ze samen eens kijken.
Je moet maar aangeven of het al of niet gelukt is en of je dan nog al of niet geholpen moet worden.

Houd het alvast gezond !
Groetjes Hans
Bedankt Hans
de vraag was eigenlijk of de scenery van de nieuwe FS2020 eventueel ook bruikbaar zou zijn voor
de bestaande fsx steam.

de scenery van Jan Cuypers van Belgie voor fsx heb ik allemaal op fsx steam zitten  en deze werken perfect.
groeten G.
AH ok,
Neee de FS2020 is dus voor FS2020.
Pas op de scenery op zich is eigenlijk niet anders dan deze voor FSX of P3D.
Ze werd met de nodige tooling aangepast zodat die nu ook compatibel is met FS2020.
Het ziet er dan wel allemaal een stuk mooier uit dan in FSX, maar dit komt vooral door de betere grafische mogelijkheden die FS2020 aanbied.

We zijn alvast blij dat we de scenery terug hebben in FS2020 !