Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum

Volledige versie: EBBR,refresh
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
[attachment=162][attachment=163][attachment=164][attachment=165][attachment=166]Hallo,

Ik heb er lang rondgedraaid ,maar omdat er niks goed uitkomt ben ik maar aan mijn oude EBBR conversie X-plane 10,11 enz...begonnen.
De grootste problemen waren ; niet 100 % geplaatst t.o.v. foto ondergrond, bij deze wel (ref Bing), tweede groot probleem waren de frames, met het updaten van sommige texture en het verwijderen van oude en niet meer van toepassing "dirt" texture, frame winst van +-30 % 'at least", en derde probleem en uiteidelijke trigger, de apt.dat was echt niet goed ten opzichte van Ai traffic (zeg maar Worldtraffic 3).
Na al wat uren (maar t'is een hobby hé) hier de Eerste screenshots van het cargo gedeelte, er zitten gebouwen in van Aerosoft versie Fs2004, zijn nog correct en hebben een hele lage frames impact,
De rest vroegere samenwerking met Robert Buyse (het complete EBMB gedeelte) , mag vermeld worden wat voor mij nog altijd en van ver de beste EBAW scenery, wat van TDG voor de details , ramp voertuigen maar dat komt allemaal uit de vele libraries voorzien in X-Plane. de complete APT.files word onderhande genomen met als doel parrallel operaties van de traffic op de twee 25 L en R en als het werkt zelfs tussen cross RWY (1-19 en 7-25),als training heb ik wat zitten kl….met EBOS,EBAW en ELLX.

Groetjes 

Serge
Het resultaat mag ronduit gezien worden. Je kan er alleen maar U tegen zeggen!
Getrouwe weergave van de ring rond EBBR en overdonderend mooie nachtelijke screenshots van de luchthaven!