Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum

Volledige versie: FPS tonen in FSX
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.

tienetdier

wanneer ik Shift Z indruk gebeurd er niets. Ik kan dus mijn Frame rates niet zien. Aan wat kan dit liggen ?
Thanks
Mogelijks een detail, maar het moet wel Shift + Z zijn ! Dus gelijktijdig Shift en Z toets.

tienetdier

(17-05-2013, 11:46)Dirk DECAT schreef: [ -> ]Mogelijks een detail, maar het moet wel Shift + Z zijn ! Dus gelijktijdig Shift en Z toets.

Dirk ik doe dat wel degelijk. Kan het zijn dat er iets uit de fsx.cfg file i gegegaan ? Vroeger werkte het wel.
In fsx.cfg weetik niet, maar ga eens kijken in FSUIPC.
Start FSX en klik achtereenvolgens Add-ons en FSUIPC.
Onder tabblad "About" in linkerkolom moet daar 1 vinkje staan in verband met display messages.
Of dit te maken heeft met de framerate info kan je daar eens checken.
(16-05-2013, 10:12)tienetdier schreef: [ -> ]wanneer ik Shift Z indruk gebeurd er niets. Ik kan dus mijn Frame rates niet zien. Aan wat kan dit liggen ?
Thanks

Ga in de menubar van je FSX via options/settings/controls en klik op het middenste venster voor BUTTONS/KEYS.
In dit venster kan je deze functie terug toewijzen of je klikt gewoon rechtsonder op de knop "reset defaults".
Zou dan terug moeten werken.
Deze is misschien handig, het is een additionele 'rij' als je shift z induwt. Deze toont je je minimale FPS, je gemiddelde, je maximale fps, je huidige FPS en de variabiliteit in percent. Ga naar je FSX.CFG en voeg deze lijn toe onder het [TextInfo.3] gedeelte.
[TextInfo.4]
FrameRate=1,1
AverageFrameRate=1,2
LockedFrameRate=1,3