Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgium Coast 2
#1
Hallo,FSCB Leden,
Bij deze wil ik jullie mijn eindelijk afgeraakte scenery voor de FSX voorstellen.
Ik vond dat de Belgische kust er op de FSX maar kaal uitzag,daarom heb ik met behulp van Instant Object maker,Instant scenery,ModelconverterX en Airport Design Editor het grootste deel van de Belgische kust in 3D gemaakt.
Ik heb de gebouwen wel zo eenvoudig mogelijk gehouden dit omdat onze videokaart niet te zwaar zou belast worden.
Ik heb dit Belgium Coast 2 genoemd omdat ze gaat van Oostende tot DePanne,Ik heb deze eerst gemaakt omdat zich daar de twee luchthavens bevinden.Voor Oostende heb ik de luchthaven van de FS2004 eenvoudig gekopieerd,omdat ik weet dat er een betere EBOS luchthaven is voor de FSX.
De luchthaven KOK heb ik zodanig gemaakt dat we een vlucht kunnen doen op de Airshow.
Mijn scenery is gratis te downloaden op volgende link.
http://www.leer-vliegen.be/Belgium%20Coast.htm
Ik hoop dat ik hiermee de belgische kust wat toffer heb gemaakt,en vraag jullie mening.
Indien deze positief is bouw ik graag verder aan Belgium Coast1 die zal lopen van het Zwin tot oostende.
Een citytrip naar Oostende met een sportvliegtuig is een aanrader,zelfs bij nacht
Antwoord
#2
(28-08-2012, 22:51)drawoens schreef: Hallo,FSCB Leden,
Bij deze wil ik jullie mijn eindelijk afgeraakte scenery voor de FSX voorstellen.
Ik vond dat de Belgische kust er op de FSX maar kaal uitzag,daarom heb ik met behulp van Instant Object maker,Instant scenery,ModelconverterX en Airport Design Editor het grootste deel van de Belgische kust in 3D gemaakt.
Ik heb de gebouwen wel zo eenvoudig mogelijk gehouden dit omdat onze videokaart niet te zwaar zou belast worden.
Ik heb dit Belgium Coast 2 genoemd omdat ze gaat van Oostende tot DePanne,Ik heb deze eerst gemaakt omdat zich daar de twee luchthavens bevinden.Voor Oostende heb ik de luchthaven van de FS2004 eenvoudig gekopieerd,omdat ik weet dat er een betere EBOS luchthaven is voor de FSX.
De luchthaven KOK heb ik zodanig gemaakt dat we een vlucht kunnen doen op de Airshow.
Mijn scenery is gratis te downloaden op volgende link.
http://www.leer-vliegen.be/Belgium%20Coast.htm
Ik hoop dat ik hiermee de belgische kust wat toffer heb gemaakt,en vraag jullie mening.
Indien deze positief is bouw ik graag verder aan Belgium Coast1 die zal lopen van het Zwin tot oostende.
Een citytrip naar Oostende met een sportvliegtuig is een aanrader,zelfs bij nacht

[ zeer geslaagde scenery , komt er nog meer van dit mooi's?

dit hebben we nodig dit maakt een vrf vlucht boven belgie een stuk plezanter

prachtig werk man.
ik zou zeggen , een kus van de jufrouw en een bank vooruit.

groetjes G.
Antwoord
#3
Ja!
Ik ben nu begonnen aan Belgium Coast1,die zal gaan van het Zwin tot Oostende.
Ik hoop daarna ook Brugge,Kortrijk,Ieper en Gent een betere look te geven.
Ik hoop ook nog eventuele verbeteringen te kunnen aanbrengen aan Belgium Coast2,maar ik moet er wel rekening mee houden dat onze PC het moet aankunnen.
Ik heb gelukkiglijk een goede grafische kaart,maar als ik langs mijn kustlijn vlieg met de Embrair van Feelthere,of de B737 van PMDG,daald het framerate toch al snel,en begint het beeld een beetje te schokken.

Groetjes,en dank voor de positieve reactie
Dirk Rawoens BEL291
Antwoord
#4
mijn default scenery overlapt heel de kustlijn. waar kan ik er voor zorgen dat dat niet meer gebeurd? heel mooie scenery voor de rest, alleen een frame vreter. Ik kan er zelfs met een i7-3930k en HD6990 geen 15 fps uit krijgen.
Antwoord
#5
(21-02-2013, 20:30)CrazyTim1246 schreef: mijn default scenery overlapt heel de kustlijn. waar kan ik er voor zorgen dat dat niet meer gebeurd? heel mooie scenery voor de rest, alleen een frame vreter. Ik kan er zelfs met een i7-3930k en HD6990 geen 15 fps uit krijgen.

Gewoon Ultimate terrain installeren.
Groetjes
Antwoord
#6
Hey!
Heeft iema,
nd de Coast1-2 sceneries van Dirk Drawoens geïnstalleerd in GSX, en wat zijn de ervaringen met het strand..... Ik heb dat namelijk gisteren geïnstalleerd in mijn FSX, maar ik zie wel al die gebouwen, maar ik zie helemaal geen strand, en dat had ik eigenlijk ook verwacht te zien....
Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?;Groeten
Jive1-Belgium
Antwoord
#7
Hey!
Ultimate Terrain Europe is de enige goeie oplossing om Coast1 en Coast2 te laten passen in FSX.
Ik ben dus onlangs met FSX gestart omdat voor FS9 waarmee ik tot nu toe vloog verschillende functies niet meer kunnen toegepast worden, bv het weer, en steeds overal vliegen met blauwe lucht en zonder variatie in 't weer is maar eentonig.
Daarom wou ik Ultimate Terrain gaan gebruiken, maar ik heb daar geen licentie voor...
Nu wil ik daar liefst geen geld meer aan besteden omdat ik weldra, zoals jullie waarschijnlijk allemaal de nieuwe FS2020 van MS wil aanschaffen, en dus liever geen geld meer besteden aan software voor FSX.
Wie kan mij helpen om iets erop te vinden om die Ultimate Terrain Europe, die men nog kan downloaden, te gebruiken in FSX?
U kan me ook bereiken op Jiv1@telenet.be.
Bedankt op voorhand voor enige reactie.
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)