Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBLG voor FS2004
#10
Hey!
Geen probleem Peter!
Doe eerst wat belangrijkste is!
Succes met je Format C, Ik heb dat ook al dikwijls gedaan; maar nu sinds ik Windows 10 heb, niet meer.
Tot later , ik kijk uit naar een volgend bericht van je...
Groeten
Jozef ( Jive1 - Belgium )
Antwoord
#11
Nu weet ik het weer, ik was uw naam kwijt .

Ik laat iets weten Jozef .

Grtz
Peter
Antwoord
#12
Jozef, als alles goed is gegaan, zou dit de link zijn :

https://we.tl/sn0MaTgvxX
Grtz
Peter
Antwoord
#13
Hey
Goeie morgen Peter!

Dat was prachtig man!
Zeer hartelijk bedankt voor deze hulp. Ik ga straks installeren, en hoop dan dat de scenery van Luik weer in orde zal zijn.
Nogmaals erg bedankt!
Groeten
Jozef
Antwoord
#14
Geen probleem, graag gedaan .
Daar zijn we tenslotte voor hé .
Je zult zien dat er 2 sceneries van Luik zijn, dan heb je nog keuze Smile
 
Ik heb nog een 15-tal andere FS2004 sceneries en ook nog een 20-tal vliegtuigen en 40 textures voor vliegtuigen .
FS2004 was vroeger mijn favoriet vanwege de massa add-ons .
Sinds enkele maanden geef ik, na FSX, de voorkeur aan P3Dv4 .
Ik ben dan ook (weer) bezig met EBBL Kleine Brogel voor P3Dv4 .

Succes,
Peter
Antwoord
#15
Nogmaals bedankt, Peter!

Ikzelf hou het al sinds 2004 nog steeds op FS2004. IK heb daar héél België van, en een massa andere airports van over de hele wereld, meestal gedownload van Flightsim, of Avsim, en ook vele rechtstreeks op een of andere website van een bepaald land ook.
D'r is daar nog steeds een massa addons voor te vinden, iedere week bijna vind ik wat nieuw...
Maar EBLG in mijn collectie haperde doordat de bomen niet te zien waren. 
Ik zal straks jouw versie intsalleren, en hopen dat alles goedkomt.
Groeten
Jozef
Antwoord
#16
Hey! Peter,
Ik zit met een probleem...
Ik weet niet meer hoe ik EBLG juist moet installeren. Wat ik ook probeer, met jouw versies van EBLG bekom ik hetzelfde resultaat als met de versie die ik bezit, namelijk: de bomen rondom het airport zijn niet te zien, t.t.z. alleen maar twee mekaar kruisende groene vlakken waar de bomen moeten komen, maar niet de bomen zelf... Weet jij daar ergens een uitleg over staan aangaansz de installatie van die zcenery?
Groeten
Jozef
Antwoord
#17
(10-11-2017, 17:32)Jive1 schreef: Wat ik ook probeer, met jouw versies van EBLG bekom ik hetzelfde resultaat als met de versie die ik bezit, namelijk: de bomen rondom het airport zijn niet te zien, t.t.z. alleen maar twee mekaar kruisende groene vlakken waar de bomen moeten komen, maar niet de bomen zelf... Weet jij daar ergens een uitleg over staan aangaansz de installatie van die zcenery?
Groeten
Jozef

Waarschijnlijk verwijst de scenery die je installeerde naar objecten die niet mee in EBLG zitten, maar naar andere bibliotheken. Je moet dus daar naar op zoek.
Antwoord
#18
(11-11-2017, 00:24)jaers schreef:
(10-11-2017, 17:32)Jive1 schreef: Wat ik ook probeer, met jouw versies van EBLG bekom ik hetzelfde resultaat als met de versie die ik bezit, namelijk: de bomen rondom het airport zijn niet te zien, t.t.z. alleen maar twee mekaar kruisende groene vlakken waar de bomen moeten komen, maar niet de bomen zelf... Weet jij daar ergens een uitleg over staan aangaansz de installatie van die zcenery?
Groeten
Jozef

Waarschijnlijk verwijst de scenery die je installeerde naar objecten die niet mee in EBLG zitten, maar naar andere bibliotheken. Je moet dus daar naar op zoek.

Dat zal wel  kloppen, Jan. Ergens las ik dat Papy31 vermeldde dat de VOD- en NOVA-textures bij de scenery nodig zijn. Ik he ze dus allemaal geprobeerd, en niets veranderde. Toch moeten er ergens textures van bomen ontbreken, zoals je zei.
Ik kan het Papy31 niet vragen, want ik vind niets meer van hem....
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)