Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
airmail
Hallo vraagje heb al een tijdje geen airmail gehad  en nog een vraagje is eriemad vertrouwd met condor soaring simulator mvg dhondt wim
Antwoord
(10-10-2017, 11:32)dhondt wim schreef: Hallo vraagje heb al een tijdje geen airmail gehad  en nog een vraagje is er iemad vertrouwd met condor soaring simulator mvg dhondt wim

Dag Wim,
Je lidmaatschap bij de FSCB is vervallen op 31/07/2017.
Ik heb je op 2 juni een mail gestuurd om te betalen, en begin juli ook nog eens.

Jij hebt een gmail adres, en om één of andere reden raken mails van ons steeds in de spam bij gmail gebruikers. Lees eens daarover de topic http://forum.fscb.be/showthread.php?tid=501

Als je je in regel stelt, dan krijg je terug toegang tot het FSCB-leden gedeelte, en kan je daar de Airmail downloaden.

En ja, we hebben iemand die met Condor vliegt: Cyriel Kooreman.
Antwoord
Sorry  maar ik heb de laatste zo druk heb ook een ongeval gehad maar kunnen jullie het rekening nr nog eens doorsturen aub mvg dhondt wim
(10-10-2017, 11:32)dhondt wim schreef: Hallo vraagje heb al een tijdje geen airmail gehad  en nog een vraagje is er iemad vertrouwd met condor soaring simulator mvg dhondt wim

Dag Wim,
Je lidmaatschap bij de FSCB is vervallen op 31/07/2017.
Ik heb je op 2 juni een mail gestuurd om te betalen, en begin juli ook nog eens.

Jij hebt een gmail adres, en om één of andere reden raken mails van ons steeds in de spam bij gmail gebruikers. Lees eens daarover de topic http://forum.fscb.be/showthread.php?tid=501

Als je je in regel stelt, dan krijg je terug toegang tot het FSCB-leden gedeelte, en kan je daar de Airmail downloaden.

En ja, we hebben iemand die met Condor vliegt: Cyriel Kooreman.
Antwoord
(11-10-2017, 19:29)dhondt wim schreef: Sorry  maar ik heb de laatste zo druk heb ook een ongeval gehad maar kunnen jullie het rekening nr nog eens doorsturen aub mvg dhondt wim

Mail is verzonden.
Voor de zekerheid zet ik hier ook de gevraagde gegevens:

Bedrag € 27,50 vanaf 21 jaar, jongeren betalen € 25,00.
IBAN-nummer BE53 0015 5284 9253 BIC Code van onze bank GEBABEBB
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)