Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBBL Kleine Brogel voor P3Dv4
#91
(17-01-2018, 20:40)zzip schreef: Luc,

ik heb in laatste instantie nog enkele loodsen bekleed .
Als je een scenery van deze omvang helemaal alleen maakt dat is dit de normaalste zaak van de wereld .
Als ik je zeg, telkenmale ik opstart, er telkens veranderingen aan gebeurd zijn dan is dit ook normaal .
Als ik payway versies van grote bedrijven zie, dan ben ik blij dat ik daar geen geld aan gegeven heb .
Kun je die crashboxen eens meer specifieren ?

Wat de AI traffic betreft, wij, Lennert en ik, (allez meer Lennert dan ik) hadden al een mooi resultaat, maar dan ...
Dan stoot je op copyrights,en dat gaat ver, zelf zeer ver .
De deur gaat plots dicht en daar sta je dan, met je kl... in je hand .

Ondertussen is er een AI F-16 pakket, met Belgische F-16,  uitgekomen voor P3Dv4 en FSX door ... MAIW .

http://www.militaryaiworks.com/download-...conversion

Dit pakket is perfect te gebruiken in mijn EBBL Kleine Brogel .
En, mijn EBBL is (zoals het hoort) FREEWARE !!!

Grtz
Peter

Dag Peter,
Alvast bedankt voor de snelle reply.
Uiteraard begrijp ik dat dit volledig freeware is en heb veel respect voor het werk dat jullie presteren.
Het was zeker niet de bedoeling om kritiek te geven.
Ik zou zeggen, doe zo voort.
Wat de crashboxen betreft, ik zal dit nader bekijken en eventueel de coordinaten opgeven waar zich dit voor doet.
De link voor de AI traffic zal ik ook uitproberen.
Keep up the good work.
Grts
Luc
Antwoord
#92
Luc,

Hou er rekening mee dat als je je het pakket van MAIW gebruikt, wat Peter heeft gelinkt, dat je in de aircraft.cfg's volgende info moet toevoegen, anders bijven de AI F-16's staan waar ze staan op de scenery :

[Radios]
// Radio Type = availiable, standby frequency, has glide slope
Audio.1 = 1
Com.1 = 1, 0
Com.2 = 1, 0
Nav.1 = 1, 0, 1
Nav.2 = 1, 0, 0
Adf.1 = 1
Transponder.1 = 1
Marker.1 = 1


bovenstaande tekst Tussen [Views] en [autopilot] inzetten.

Grtn,
Lennert.
Antwoord
#93
(18-01-2018, 00:35)Hotas schreef:
(17-01-2018, 20:40)zzip schreef: Luc,

ik heb in laatste instantie nog enkele loodsen bekleed .
Als je een scenery van deze omvang helemaal alleen maakt dat is dit de normaalste zaak van de wereld .
Als ik je zeg, telkenmale ik opstart, er telkens veranderingen aan gebeurd zijn dan is dit ook normaal .
Als ik payway versies van grote bedrijven zie, dan ben ik blij dat ik daar geen geld aan gegeven heb .
Kun je die crashboxen eens meer specifieren ?

Wat de AI traffic betreft, wij, Lennert en ik, (allez meer Lennert dan ik) hadden al een mooi resultaat, maar dan ...
Dan stoot je op copyrights,en dat gaat ver, zelf zeer ver .
De deur gaat plots dicht en daar sta je dan, met je kl... in je hand .

Ondertussen is er een AI F-16 pakket, met Belgische F-16,  uitgekomen voor P3Dv4 en FSX door ... MAIW .

http://www.militaryaiworks.com/download-...conversion

Dit pakket is perfect te gebruiken in mijn EBBL Kleine Brogel .
En, mijn EBBL is (zoals het hoort) FREEWARE !!!

Grtz
Peter

Dag Peter,
Alvast bedankt voor de snelle reply.
Uiteraard begrijp ik dat dit volledig freeware is en heb veel respect voor het werk dat jullie presteren.
Het was zeker niet de bedoeling om kritiek te geven.
Ik zou zeggen, doe zo voort.
Wat de crashboxen betreft, ik zal dit nader bekijken en eventueel de coordinaten opgeven waar zich dit voor doet.
De link voor de AI traffic zal ik ook uitproberen.
Keep up the good work.
Grts
Luc

Dag Peter,
hierbij enkele coordinaten van de crashboxen:
-N51 10 55
-E 5 29 03

-N51 9 68
-E 5 27 39

-N51 9 73
-E 5 27.37

-N51 9 54
-E 5 27 46

-N51 10 58
-E 5 28 98
Hopelijk kun je deze oplossen.

Grts
Luc
Antwoord
#94
(18-01-2018, 17:24)Hotas schreef: Dag Peter,
hierbij enkele coordinaten van de crashboxen:
-N51 10 55
-E 5 29 03

-N51 9 68
-E 5 27 39

-N51 9 73
-E 5 27.37

-N51 9 54
-E 5 27 46

-N51 10 58
-E 5 28 98
Hopelijk kun je deze oplossen.

Grts
Luc
Natuurlijk kan Peter dit snel oplossen.
Hij moet gewoon in ADE dubbelklikken op het object dat moet aangepast worden, de crashdetectie afzetten, en hercompileren...
Antwoord
#95
Hoy Luc, Jan,

ik heb alles nog eens overlopen en begrijp niet goed wat er fout is/was .
De arrestor cables waren voor publicatie al verwijderd, omdat dat object niet van mij was .
De gates, zijn aanwezig (rolpoort 185) maar worden niet getoond .
Bij mij werkt alles .
Heb hier en daar wat aangepast (die truck kende ik nog niet Jan) .

Ik kan onmogelijk het BGL bestand doorsturen, wordt niet aanvaard .
Mail me even uw emailadres door .

Maak allereerst, voor alle zekerheid, een kopij van de bestaande BGL en zet die opzij .
Installeer dan de nieuwe .

Grtz
Peter
[Afbeelding: F-104.jpg]
Antwoord
#96
Dag Peter,
Email is : lucwouters@telenet.be

Grts
Antwoord
#97
Luc, email is vertrokken .
Graag feedback .

Grtz
Peter
[Afbeelding: F-104.jpg]
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)