14-12-2017, 11:35
Peter,
Omdat er voor P3Dv4 voor het moment, geen uitgebreide scenery van EBBR/Melsbroek is, (en Aerosoft hun EBBR project voor de zoveelste keer heeft moeten doorgeven aan een andere designer), zal het er van afhangen hoeveel parkingspots er zijn op de stock EBBR van P3Dv4.
Als je een vluchtplan hebt voor bv 8 verschillende C-130's en op stock EBBR is er maar 1 parkingspot voorzien, dan weet ik niet hoe het flightplan de vluchten gaat uitvoeren. Ik weet wel dat als er geen parkingspot voorzien is op scenery "X" , dat er zelfs geen AI-toestel verschijnt.
Je zal de stock EBBR moeten voorzien van extra parkingspots in het slechtste geval...
Als er in het flightplan, routes naar EBBL staan, dan zal hij wel landen/parkeren/opstijgen, tenzij de vlucht zo geprogrammeerd is, dat hij een doorstart (Tough & Go) maakt.
grtn,
Lennert.
Omdat er voor P3Dv4 voor het moment, geen uitgebreide scenery van EBBR/Melsbroek is, (en Aerosoft hun EBBR project voor de zoveelste keer heeft moeten doorgeven aan een andere designer), zal het er van afhangen hoeveel parkingspots er zijn op de stock EBBR van P3Dv4.
Als je een vluchtplan hebt voor bv 8 verschillende C-130's en op stock EBBR is er maar 1 parkingspot voorzien, dan weet ik niet hoe het flightplan de vluchten gaat uitvoeren. Ik weet wel dat als er geen parkingspot voorzien is op scenery "X" , dat er zelfs geen AI-toestel verschijnt.
Je zal de stock EBBR moeten voorzien van extra parkingspots in het slechtste geval...
Als er in het flightplan, routes naar EBBL staan, dan zal hij wel landen/parkeren/opstijgen, tenzij de vlucht zo geprogrammeerd is, dat hij een doorstart (Tough & Go) maakt.
grtn,
Lennert.