Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snelkoppeling maken van Default flight
#1
Hey!
Goeie morgen allemaal,

Hoe maak ik een snelkoppeling van mijn default flight in FS9, zodat ik daarvan een icoontje op mijn desktop kan plaatsen, buiten FS9 dus, en daarmee dan bij het aanklikken direct mijn FS9 start met de default flight?
Greetz
Jive1-Belgium
Antwoord
#2
Je maakt een snelkoppeling van fs9.exe op je werkblad. (Sleep FS9.exe naar het bureaublad, met de shift en controltoets ingedrukt.)
Als je de flight opgeslagen hebt als default, dan zou FS moeten opstarten met die default flight.

Wil je een andere flight, dan zet je dit in de snelkoppeling (In volgend voorbeeld deed ik dit met FSX, maar het is ook zo met FS9)
C:\FSX\fsx.exe C:\Users\PC_NAAM\Documents\Flight Simulator X Files\Barbedos.flt
Mijn FSX staat in C:\FSX. Als ik dan dubbelklik op de snelkoppeling, dan start de Barbedos flight.
Antwoord
#3
Bedankt, Jan!
Ik heb je voorbeeld gevolgd, en heb 'D:\FS9\fs9.exe C:\Users\Jozef Van Ingelgem\Documents\Flight Simulator Files - Start My Flight.FLT'als nieuwe snelkoppeling aangemaakt, maar jammer genoeg krijg ik als reactie ( zie bijlage ).
Wat kan je me aanraden?
Groeten
Jive1 - Belgium


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#4
Ondertussen heb ik zelf ontdekt, dat in de tekst van de link, het streepje moet vervangen worden door een backslash, wat ik deed en nu werkt de snelkoppeling wel.
Sorry voor mijn overhaaste vraag van een kwartiertje beleden.
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)