Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBOS Testversie
#1
Information 
Hier kan je de nog onvolledige versie van de luchthaven van Oostende (voor FSX) downloaden. Dit is een testversie.
Het is niet de bedoeling dat deze versie doorgegeven wordt aan niet FSCB-leden, of op andere websites wordt gepubliceerd.

In het readme kan je lezen wat allemaal wanneer het is toegevoegd aan de scenery.
Momenteel zijn alle taxiwegen, aprons en de runway geplaatst. Ook omheiningen staan er al voor een groot deel.
Dank aan Jessy Stass voor zijn gegevens en bestanden. Dank aan Wim Demeyer voor zijn bijdrage aan deze scenery. Alle gebouwen in de omgeving van Apron3 zijn gemaakt door hem.

Vind je iets dat niet juist is, laat het aub weten, dan proberen we het te corrigeren. Updates zullen hier op regelmatige basis gepubliceerd worden.
Telkens er een nieuwe versie is, wordt de nieuwe link hier gepubliceerd. De oude is dan niet meer geldig...

De link:
Versie 20/08/2016
Update:
Versie 24/08/2016
Update:
Versie 01/09/2016
Update:
Versie 04/09/2016
Antwoord
#2
Update:
Gebouwen naast EgyptAIr geplaatst.
Versie 09/11/2016
Antwoord
#3
Update...
Versie 14/11/2016
Wis eerst de oude versie op je PC, installeer de update dan op dezelfde plaats.
Doe je dit niet, dan zal het MKA gebouw er 2x opstaan...
Antwoord
#4
Voor een volgende update... het trapgebouw naar het terras.
Dan komt ook de rest van de terminal.
Antwoord
#5
Update:
EBOS_FSX_20170413.zip

Wis vorige versie voor je deze in de plaats zet...

Het terminal gebouw is bijgevoegd.
Antwoord
#6
Jan,

Ik heb zojuist je Oostende scenery (20170413) geïnstalleerd in P3D v.3.4.9.18400 en alles werkt prima !
Je kan het volgens mij aankondigen niet alleen voor FSX maar ook voor P3D.

Proficiat !

Peter
Antwoord
#7
ik heb deze scenery geinstalleerd in P3D

[Afbeelding: YZmTvF7.jpg]
Antwoord
#8
Ik zal deze scenery de volgende dagen testen en zal laten weten of het werkt Smile
Antwoord
#9
Update:
Versie 22/11/2017
In deze versie zit de start van Noordzee helicopters Vlaanderen (credits Wim Demeyer)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)