Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fsx steam edition op ultra wide (21:9) monitor LG "' incj
#1
Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik mijn fsx se mooi geplaatst krijg op mijn ultrawide (21:9) 34 inch monitor van LG ?  In welke settings kan ik alles perfect plaatsen ? Betreft één monitor, niet meerdere.  Resolutie van het scherm is 3440X1440. Heb na jaren flightsimulator opnieuw de draad opgenomen doch sukkel met het scherm.
Grtjs

Christophe
Antwoord
#2
Hi Christophe,

ga naar settings, display en ga naar de graphics tab :

kies hier de resolutie van uw scherm
Antwoord
#3
Je gaat dan toch wat meer uitleg moeten geven... Wat is niet goed te plaatsen?

(11-01-2016, 00:29)Christophe schreef: Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn fsx se mooi geplaatst krijg op mijn ultrawide (21:9) 34 inch monitor van LG ?  In welke settings kan ik alles perfect plaatsen ? Betreft één monitor, niet meerdere.  Resolutie van het scherm is 3440X1440. Heb na jaren flightsimulator opnieuw de draad opgenomen doch sukkel met het scherm.
Antwoord
#4
Deze instelling helpt enkel als je in full screen modus vliegt. Vlieg je in een window-mode, dan geldt de resolutie binnen windows.
Overschakelen van de ene modus naar de andere doe je door eerst de toets Alt in te drukken, en daarna de Enter bij te drukken.

(11-01-2016, 10:59)pasterke schreef: Hi Christophe,
ga naar settings, display en ga naar de graphics tab :
kies hier de resolutie van uw scherm
Antwoord
#5
(11-01-2016, 10:59)pasterke schreef: Hi Christophe,

ga naar settings, display en ga naar de graphics tab :

kies hier de resolutie van uw scherm

Halo,

alvast bedankt. Vermoed dat je dan de settings binnen fsx bedoeld ? Komt er nu op neer dat ik slechts een klein gedeelte van de cockpit zie maar dan heel groot. Ik heb zo een breedbeeld scherm, niet echt heel hoog. Wanneer ik in de windows modus werk (alt/enter) dan is het scherm van fix super gedetailleerd maar neemt het nog niet de helft van mijn volledig scherm in. Ik ga het proberen zoals je vermelde. Ik laat dan wel iets weten. Grtjs
Antwoord
#6
(11-01-2016, 13:24)Christophe schreef:
(11-01-2016, 10:59)pasterke schreef: Hi Christophe,

ga naar settings, display en ga naar de graphics tab :

kies hier de resolutie van uw scherm

Halo,

alvast bedankt. Vermoed dat je dan de settings binnen fsx bedoeld ? Komt er nu op neer dat ik slechts een klein gedeelte van de cockpit zie maar dan heel groot. Ik heb zo een breedbeeld scherm, niet echt heel hoog. Wanneer ik in de windows modus werk (alt/enter) dan is het scherm van fix super gedetailleerd maar neemt het nog niet de helft van mijn volledig scherm in. Ik ga het proberen zoals je vermelde. Ik laat dan wel iets weten. Grtjs

Hallo,

ondertussen gepoogd om via settings alles op zijn plaats te krijgen. Hierbij beetje uitgezoomd en piccobello in orde ! Bedankt voor de tip !
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)