Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX
#1
Hola,
Fsx draait op mijn laptop onder 32bit, kan ik bij aanschaf nieuwe windows 7/8 64 bit deze nog gebruiken of moet ik terug naar 32 bit windows. Heb geen vertrouwen in het ontwijkende antwoord van de dealer.
Antwoord
#2
(04-06-2012, 17:22)tobasamosir schreef: Hola,
Fsx draait op mijn laptop onder 32bit, kan ik bij aanschaf nieuwe windows 7/8 64 bit deze nog gebruiken of moet ik terug naar 32 bit windows. Heb geen vertrouwen in het ontwijkende antwoord van de dealer.

Ga gerust naar windows 64 bit, FSX zal draaien!


Hugo
Antwoord
#3
Geen enkel probleem, FSX draait perfect onder windows 7 - 64 bit.

Wel opletten bij de installatie: best niet het default pad gebruiken om te installeren maar een eigen pad:

voorbeeld: C:\Flight Simulator X\

Dit vermijdt problemen of aanvaringen met de UAC beveiliging (User Account Control) van Windows 7.

Voor de rest is er maar 1 probleempje met win 7 en dat is het handmatig installeren van scenery in FSX, er is ergens een bug die belet dat Win 7 deze toevoegt aan de library als je de normale methode gebruikt.
Maar er is een eenvoudige oplossing hier te vinden (onderaan): http://forum.fscb.be/showthread.php?tid=23&page=2
Antwoord
#4
(08-06-2012, 06:16)hma schreef:
(04-06-2012, 17:22)tobasamosir schreef: Hola,
Fsx draait op mijn laptop onder 32bit, kan ik bij aanschaf nieuwe windows 7/8 64 bit deze nog gebruiken of moet ik terug naar 32 bit windows. Heb geen vertrouwen in het ontwijkende antwoord van de dealer.

Ga gerust naar windows 64 bit, FSX zal draaien!


Hugo

Hugo
[/quote]
[/quote]

Dank voor de reactie

Het probleem zal zich waarschijnlijk ook voordoen bij wind 8, ik heb dei informatie en de link genoteerd,
Beste Dank
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)