Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX probleem
#1
Geregeld krijg ik tijdens het vliegen onderstaande mededeling:

"Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is."

Hierna kan men enkel nog klikken op 'Programma afsluiten'

Iemand een idee (FSX draait bij mij onder Windows 8.1 Pro 64-bits, Intel I7-4770K @ 3,5 GHz, 8 GB Ram, NVIDIA Geforce GTX650, Samsung SSD 840 Pro 256 GB + 2 x 2 TB Harddisks WD Caviar)?

Jean-Pierre
Antwoord
#2
JP,
Is het altijd in hetzelfde gebied dat je eruit vliegt?
Heb je in die omgeving een extra scenery in gebruik? Zet die dan eens uit, en kijk of je er terug uitvliegt. Indien niet, dan zou er een probleem kunnen zijn met die scenery.
Antwoord
#3
Jan,
't Is random. Had het nu weer voor toen ik boven de scenery van Antwerpen vloog. Ik krijg het onverwachts zowel boven België, Nederland, Afrika,...
Antwoord
#4
OK. En met welk toestel vlieg je dan? Altijd dezelfde?
Antwoord
#5
Ja, ik vlieg steeds met een Cessna C172SP Skyhawk. Ik heb juist weer dezelfde melding gekregen maar nu na de vlucht bij het bekijken van het logbook.
Antwoord
#6
Een oudere versie van FSX in combinatie met windows 8 is geen goede combinatie.
Ofwel werk je met je FSX in windows 7,
Ofwel blijf je bij Windows 8, en koop je een nieuwe FSX steam edition.
(04-03-2015, 14:59)xjvvrn schreef: Geregeld krijg ik tijdens het vliegen onderstaande mededeling:

"Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is."
Hierna kan men enkel nog klikken op 'Programma afsluiten'
Iemand een idee (FSX draait bij mij onder Windows 8.1 Pro 64-bits, Intel I7-4770K @ 3,5 GHz, 8 GB Ram, NVIDIA Geforce GTX650, Samsung SSD 840 Pro 256 GB + 2 x 2 TB Harddisks WD Caviar)?

Jean-Pierre
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)