Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen, en meteen wat FSX vraagjes....
#10
Beste FSCB leden,

Heb sinds 2 a 3 jaar FSX Deluxe Edition in mijn bezit, en raak niet verder dan wat opstijgen, en landen met Cessna toestellen. Confused

Ik heb ook een boek "Leren vliegen met FS 2002" gelukkig in het Nederlands aangeschaft, maar vind toch dat deze voorbeelden van instructies, toch wel verschillen met de FSX Deluxe Edition die ik bezit.
Ben ondertussen met pensioen, ...en zou me heel graag wat meer willen verdiepen in deze "materie" wat betreft het deftigere werk, zoals het onder de knie krijgen van de instrumenten...
Kan iemand me hier raad in geven, of weet iemand of er een duidelijke Nederlands talige handleiding bestaat, meer bepaald over de Deluxe Edition ?
Indien die in de club beschikbaar is, wil ik me graag lid maken en het lidgeld overmaken
Bedankt
Antwoord
#11
Uhhh, ik moet toegeven. Als je lid bent krijg je maandelijks een airmail in de mailbox, zowat een maandblad waar soms wel wat antwoorden & uitgebreide uitleg in terug te vinden zijn. Er staat ook regelmatig uitleg te vinden over nieuw stuff ter aanvulling voor FSX. En het is in het Nederlands. Wink
Antwoord
#12
Etienne,
Kom eens naar een meeting. De volgende is nu zondag, 11 januari. En stel daar maar je vragen. Als niet-lid mag je altijd een verkennende ronde maken, niemand zal je buiten kijken.
En op een paar uurtjes leer je een pak meer dan weken boeken lezen...
Ik wil gerust wat uitleg geven over de instrumenten...
Groeten,

(04-01-2015, 21:31)Etienne1953 schreef: Beste FSCB leden,

Heb sinds 2 a 3 jaar FSX Deluxe Edition in mijn bezit, en raak niet verder dan wat opstijgen, en landen met Cessna toestellen. Confused

Ik heb ook een boek "Leren vliegen met FS 2002" gelukkig in het Nederlands aangeschaft, maar vind toch dat deze voorbeelden van instructies, toch wel verschillen met de FSX Deluxe Edition die ik bezit.
Ben ondertussen met pensioen, ...en zou me heel graag wat meer willen verdiepen in deze "materie" wat betreft het deftigere werk, zoals het onder de knie krijgen van de instrumenten...
Kan iemand me hier raad in geven, of weet iemand of er een duidelijke Nederlands talige handleiding bestaat, meer bepaald over de Deluxe Edition ?
Indien die in de club beschikbaar is, wil ik me graag lid maken en het lidgeld overmaken
Bedankt
Antwoord
#13
(05-01-2015, 15:32)Timo schreef: Uhhh, ik moet toegeven. Als je lid bent krijg je maandelijks een airmail in de mailbox, zowat een maandblad waar soms wel wat antwoorden & uitgebreide uitleg in terug te vinden zijn. Er staat ook regelmatig uitleg te vinden over nieuw stuff ter aanvulling voor FSX. En het is in het Nederlands. Wink

OK Timo, bedankt voor de vriendelijke uitleg
Groeten
Etienne

(05-01-2015, 18:11)Jaers schreef: Etienne,
Kom eens naar een meeting. De volgende is nu zondag, 11 januari. En stel daar maar je vragen. Als niet-lid mag je altijd een verkennende ronde maken, niemand zal je buiten kijken.
En op een paar uurtjes leer je een pak meer dan weken boeken lezen...
Ik wil gerust wat uitleg geven over de instrumenten...
Groeten,

(04-01-2015, 21:31)Etienne1953 schreef: Beste FSCB leden,

Heb sinds 2 a 3 jaar FSX Deluxe Edition in mijn bezit, en raak niet verder dan wat opstijgen, en landen met Cessna toestellen. Confused

Ik heb ook een boek "Leren vliegen met FS 2002" gelukkig in het Nederlands aangeschaft, maar vind toch dat deze voorbeelden van instructies, toch wel verschillen met de FSX Deluxe Edition die ik bezit.
Ben ondertussen met pensioen, ...en zou me heel graag wat meer willen verdiepen in deze "materie" wat betreft het deftigere werk, zoals het onder de knie krijgen van de instrumenten...
Kan iemand me hier raad in geven, of weet iemand of er een duidelijke Nederlands talige handleiding bestaat, meer bepaald over de Deluxe Edition ?
Indien die in de club beschikbaar is, wil ik me graag lid maken en het lidgeld overmaken
Bedankt

OK Jaers, bedankt voor je vriendelijke uitleg, en ik ga zeker proberen zondag langs te komen.
Groeten etienne

Sorry, nog vergeten te vragen...
Waar vind de bijeenkomst van zondag 11 jan plaats aub ?
En uur aub ?
Bedankt Etienne
Antwoord
#14
(06-01-2015, 11:26)Etienne1953 schreef: Sorry, nog vergeten te vragen...
Waar vind de bijeenkomst van zondag 11 jan plaats aub ?
En uur aub ?
Bedankt Etienne

Zie http://fscb.be/
en
http://fscb.be/meetingplaats.html
Antwoord
#15
OK bedankt
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)