Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgium 2012
#1
Wie kan me helpen met de installatie van Belgium 2012? Ik heb alle bestanden gedownload en heb nu 2 folders: Belgium 2012 en Brussels HD beiden met een folder scenery en texture. Bovenop nog de Belgium 2012 Grey Areas patch...
Hoe en waar kan ik deze nu installeren wetende dat ik reeds Ultimate TerrainX Europe, MegasceneryX Southern California en Manhattan X geïnstalleerd heb?
Heb dan ook nog The Netherlands 2000 scenery versie 4.06 om te installeren...
Graag jullie deskundige hulp,
Jean-Pierre
Antwoord
#2
Voeg eerst Belgium 2012 toe aan je scenery database, dan Brussels HD.
Ik heb die TerreinX niet, kan daar dus niet beoordelen.

Daarna kan je eventueel mijn Grimbergen, Hoevenen en Westkapelle in de database zetten.
Maar dan moet je AFX_EBGB_ADE.bgl en AFX_EBHN_ADE.bgl van de Belgium 2012 scenery wissen. Anders krijg je in Grimbergen een hangar en in Hoevenen een gebouw die er niet moeten staan.

(26-12-2014, 16:58)xjvvrn schreef: Wie kan me helpen met de installatie van Belgium 2012? Ik heb alle bestanden gedownload en heb nu 2 folders: Belgium 2012 en Brussels HD beiden met een folder scenery en texture. Bovenop nog de Belgium 2012 Grey Areas patch...
Hoe en waar kan ik deze nu installeren wetende dat ik reeds Ultimate TerrainX Europe, MegasceneryX Southern California en Manhattan X geïnstalleerd heb?
Heb dan ook nog The Netherlands 2000 scenery versie 4.06 om te installeren...
Graag jullie deskundige hulp,
Jean-Pierre
Antwoord
#3
Bedankt voor de hulp. Zal het eens proberen. Ik denk echter dat met Ultimate TerrainX Europe verdere sceneries in een bepaalde volgorde dienen te staan. Idem voor The Netherlands 2000 scenery. Iemand een idee?
beste groeten en vooral prettige eindejaarsfeesten aan allen!
Jean-Pierre
Antwoord
#4
Ik slaag er niet in om Belgium 2012 of Brussels HD toe te voegen aan mijn scenery database: Ik heb Belgium 2012 en Brussels HD met beiden de bestanden scenery en texture gezet onder Addon scenery en dan via Add Area deze willen toevoegen aan de scenery library. Noch Belgium 2012 noch Brussels HD verschijnen in de lijst van de scenery library. Iemand een idee wat er mis is?
beste groeten,
Jean-Pierre
Antwoord
#5
Probleem opgelost. Het is dezelfde bug als onder Windows 7 (en ik heb Windows 8.1) zie deze link: http://www.flightsim.com/vbfs/showthread...on-Bug-Fix
Iedereen een gelukkig 2015

Jean-Pierre
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)