Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSCB repaints
#1
Hallo iedereen,

ik probeer me de laatste tijd meer toe te leggen op het repainten van vliegtuigen. Ik heb tot nu toe 2 vliegtuigen geschilderd in nieuwe FSCB kleuren, een blauwe livery met het logo op en onder de cockpitramen je pilotnaam. Dit heb ik reeds gedan voor Angelo (OO-ADG / B737) en voor mij (OO-TIM / A320). Indien er nog mensen zijn die voor hun vliegtuig een nieuwe FSCB kleur willen wil ik dat gerust doen.
Hier al enkele screenshots:
   
   
(Klik op de afbeelding om te vergroten)
Antwoord
#2
hallo graag had ik een repaint van een cessna 172 voor fsx steam gehad met de fscb kleuren bedankt alvast email is snuitemie.wim@gmail.com
Antwoord
#3
(15-02-2017, 11:53)dhondt wim schreef: hallo graag had ik een repaint van een cessna 172 voor fsx steam gehad met de fscb kleuren bedankt alvast email is snuitemie.wim@gmail.com

Voeg dit toe aan aircraft.cfg:

[fltsim.6]
title=Cessna Skyhawk 172SP FSCB
sim=Cessna172SP
model=
panel=
sound=
texture=5
kb_checklists=Cessna172SP_check
kb_reference=Cessna172SP_ref
atc_id=OO-FSC
ui_manufacturer="Cessna"
ui_type="C172SP Skyhawk"
ui_variation=" White, Red"
ui_typerole="Single Engine Prop"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="A stable and trustworthy plane, most pilots have logged at least a few hours in a Cessna 172, since it's the most widely available aircraft in the rental fleet, and is used by most flight schools. Since the first prototype was completed in 1955, more than 35,000 C172s have been produced, making it the world's most popular single-engine plane.  One of Cessna's first tricycle-gear airplanes, the 172 quickly became the favorite of a growing class of business pilots.  Its reliability and easy handling (along with thoughtful engineering and structural updates) have ensured its continued popularity for decades."

Maak een map "texture.5" aan.
plaatst daarin de bestanden die je in de bijlage vindt...


Bijlagen Miniatuurweergaven
   

.zip   Texture.5.zip (Grootte: 1,94 MB / Aantal keer gedownload: 5)
Antwoord
#4
hallo bedankt voor de repaint voor de cessna 172 deze had ik al maar erzou nog een andere zijn bestaat de repaint ook voor een cessna 152 of cessna 182 t bedankt alvast grt dhondt wim
Antwoord
#5
De vliegtuigen die je noemt zitten standaard niet in FSX-SE.
Je moet dan eerst het vliegtuig dat je wilt, installeren. Laat dan eens weten welk toestellen dit zijn, dan kan pas bekeken worden of er repaints van zijn...

Zie http://forum.fscb.be/showthread.php?tid=152

(20-02-2017, 19:00)dhondt wim schreef: hallo bedankt voor de repaint voor de cessna 172 deze had ik al. Maar er zouden nog andere zijn. Bestaat de repaint ook voor een cessna 152 of cessna 182 t? B
edankt alvast
grt dhondt wim
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)