Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waffle project BELGIUM.downloads.
#10
Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar de textures zitten in de bgl-bestanden.

Ze gebruikten voor mij een nog onbekende techniek. Maar bij mij werkt het perfect.
Antwoord
#11
Wie het nu nog niet gedownload heeft is te laat en mist iets.

Het is magnifiek, ik heb eindelijk terug zin om in België te vliegen.
Alleen al de kustlijn volgen met rustige kruissnelheid op 1500 feet is een plezier en voor mij gelijk aan yoga na een stresserende werkdag!

Bedankt GSalden !
Antwoord
#12
heb het in een nieuwe map gezet in addons scenery, maar in library zit er niks in die map, ik werk wel met windows 7,
dus bij mij lukt het gewoonweg niet.
Guido
Antwoord
#13
(28-05-2012, 18:01)guido schreef: heb het in een nieuwe map gezet in addons scenery, maar in library zit er niks in die map, ik werk wel met windows 7,
dus bij mij lukt het gewoonweg niet.
Guido

Ik heb ze ook zoals altijd in " addon scenery " gezet maar in drie stukken zoals de download, dus als: Belgium 2012 Part 1, Belgium 2012 Part 2 en Brussels HD.
Vanwege de problemen met het manueel toevoegen van scenery door FSX onder Windows 7, doe ik het altijd rechtstreeks in de map: scenery.cfg
Die staat in ProgramData\Microsoft\FSX

Je neemt gewoon de laatste 'area' en kopieert die om te gebruiken als sjabloon. Je geeft die 'een area nummer' die 1 hoger is. Dan de titel invullen,de locatie en een layer die ook 1 hoger is. Nu FSX starten.
Die layer kun je dan achteraf in FSX Scenery Library omhoog of omlaag bewegen natuurlijk om een juiste positie te vinden.

voorbeeld:

[Area.179]
Title=Brussels HD
Local=Addon Scenery\Brussels HD\scenery
Active=TRUE
Required=FALSE
Layer=115

Werkt altijd, nog nooit problemen mee gehad!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)