Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FPS tonen in FSX
#1
wanneer ik Shift Z indruk gebeurd er niets. Ik kan dus mijn Frame rates niet zien. Aan wat kan dit liggen ?
Thanks
Antwoord
#2
Mogelijks een detail, maar het moet wel Shift + Z zijn ! Dus gelijktijdig Shift en Z toets.
Antwoord
#3
(17-05-2013, 11:46)Dirk DECAT schreef: Mogelijks een detail, maar het moet wel Shift + Z zijn ! Dus gelijktijdig Shift en Z toets.

Dirk ik doe dat wel degelijk. Kan het zijn dat er iets uit de fsx.cfg file i gegegaan ? Vroeger werkte het wel.
Antwoord
#4
In fsx.cfg weetik niet, maar ga eens kijken in FSUIPC.
Start FSX en klik achtereenvolgens Add-ons en FSUIPC.
Onder tabblad "About" in linkerkolom moet daar 1 vinkje staan in verband met display messages.
Of dit te maken heeft met de framerate info kan je daar eens checken.
Antwoord
#5
(16-05-2013, 10:12)tienetdier schreef: wanneer ik Shift Z indruk gebeurd er niets. Ik kan dus mijn Frame rates niet zien. Aan wat kan dit liggen ?
Thanks

Ga in de menubar van je FSX via options/settings/controls en klik op het middenste venster voor BUTTONS/KEYS.
In dit venster kan je deze functie terug toewijzen of je klikt gewoon rechtsonder op de knop "reset defaults".
Zou dan terug moeten werken.
Antwoord
#6
Deze is misschien handig, het is een additionele 'rij' als je shift z induwt. Deze toont je je minimale FPS, je gemiddelde, je maximale fps, je huidige FPS en de variabiliteit in percent. Ga naar je FSX.CFG en voeg deze lijn toe onder het [TextInfo.3] gedeelte.
[TextInfo.4]
FrameRate=1,1
AverageFrameRate=1,2
LockedFrameRate=1,3
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)