Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Balen-Keiheuvel EBKH
#1
Hallo iedereen,

Waar kan ik scenery vinden van EBKH? Ik vind nergens op het internet een scenery voor FSX van dit vliegveld.
Antwoord
#2
Heek normaal hé Tim ge vindt ze niet omdat ze niet bestaat !! spijtig hé
Antwoord
#3
Zou leuk zijn als iemand deze scenery kon maken, heb er vandaag met de PS28 Cruiser gevlogen Smile
Antwoord
#4
Ik heb een deel van die scenery al een hele tijd geleden gemaakt. Ben er zelf zweefpiloot. De scenery is photoreal (de grond althans) en opgevuld met standaard modellen van FSX. De omgeving van runway 07 is volledig gemaakt maar verder vorderend naar runway 25 was mijn goesting minder en minder groot, maar al bij al vind ik het nog een mooi geheel.

Je kan ze hier downloaden: http://www.4shared.com/folder/QHhGrB_U/B...l_FSX.html

2 foto's:
[Afbeelding: ncywm0.jpg]
[Afbeelding: o6z7tl.jpg]
Antwoord
#5
Tim, bedankt voor het beschikbaar stellen van deze scenery.
Ik heb intussen een kleine aanpassing doorgevoerd. En het is de bedoeling dat ook nog de echte gebouwen in de scenery komen...
Zie http://fscb.be/downloads/EBKH_v20141008.zip

(26-09-2014, 17:04)CrazyTim1246 schreef: Ik heb een deel van die scenery al een hele tijd geleden gemaakt. Ben er zelf zweefpiloot. De scenery is photoreal (de grond althans) en opgevuld met standaard modellen van FSX. De omgeving van runway 07 is volledig gemaakt maar verder vorderend naar runway 25 was mijn goesting minder en minder groot, maar al bij al vind ik het nog een mooi geheel.
Antwoord
#6
Jan, over de windmolens, in theorie is het mogelijk dat deze zo hoog zijn, maar nu ik ze in FSX bekijk zijn ze wel enorm bombastisch, ik zou de ashoogte eerder beperken tot 60 of 70m. Voor de rest mooie edit!
Antwoord
#7
Ja, ik heb ze aangepast. ADE toont blijkbaar verkeerde hoogtes. Ik heb dus de hoogte van de molens nog eens gecontroleerd in FSX, en ze waren inderdaad meer dan 2x te hoog... Downloaden op dezelfde link.

Mijn aangepaste Grimbergen Airport voor FSX is nu bijna af. ik laat al iets zien, zodat jullie "goesting" krijgen Smile

[Afbeelding: ebgb-1.jpg]

[Afbeelding: ebgb-2.jpg]

(11-10-2014, 12:19)CrazyTim1246 schreef: Jan, over de windmolens, in theorie is het mogelijk dat deze zo hoog zijn, maar nu ik ze in FSX bekijk zijn ze wel enorm bombastisch, ik zou de ashoogte eerder beperken tot 60 of 70m. Voor de rest mooie edit!
Antwoord
#8
mooi mooi
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)