Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gebouwen van EBOS v3 samen met Belgium 2012 Photo Scenery ?
#1
Vooraleer de prachtige Belgium 2012 free Photo Scenery (Gerard Salden) bestond heb ik geprobeerd om EBOS v3 van José Bougoignie te installeren.

( http://users.skynet.be/maximil/Design.htm )

Het is me helaas nooit gelukt om deze heel mooie scenery volledig werkend te krijgen. Ik heb er een tijdje over gemaild met José, maar nooit een volledige oplossing gevonden: dit wil zeggen, uiteindelijk werkte alles uitgezonderd de runway, de exits en de parkings, dus alles wat asfalt of beton bedekking had was niet zichtbaar.
Alles is geprobeerd, alle mogelijke layer-combinaties, uit en inschakelen van FEX, GEX en UTX, maar niets hielp.

Ondertussen vlieg ik in België (vooral in de zomer) praktisch nog uitsluitend met de Belgium 2012 free Photo Scenery met de ingebouwde bomen- en gebouwen autogen.

Op Oostende vind ik vooral de gebouwen van het hoofdgebouw echter niet mooi en nog minder realistisch dan de standaard FSX Oostende gebouwen.

Nu is mijn vraag: is het mogelijk om alleen de airport gebouwen van Ostend v3 te installeren, en deze werkend te krijgen met de Belgium Photo Scenery?

Of heeft er iemand nog een andere oplossing?
Antwoord


Berichten in dit topic
Gebouwen van EBOS v3 samen met Belgium 2012 Photo Scenery ? - door Bart S. - 21-01-2013, 16:46

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)