26-09-2017, 08:20
Je bepaalt in het inf-bestand hoe je bgl noemt, en waar die aangemaakt wordt. Staat onder [Destination]
Hieronder de inhoud van mijn scenery Oostende: Dag- en nachttexture, blend en water.
Onderaan zie je DestDir, daar komt de bgl, en DestBaseFileName, dit is de naam van het bestand. Bij mij dus EBOS_sat.bgl .
Ik maak een copy van resample.exe, en zet die in de map van de inf. Dan sleep ik in de verkenner het inf-bestand op de resample.exe, en die start dan met de compilatie naar bgl.
Zorg dat ook alle bitmaps in diezelfde map staan.
[Source]
Type = MultiSource
NumberOfSources = 4
[Source1]
Type = BMP
Layer = Imagery
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536.BMP"
Variation = Day
Channel_BlendMask = 3.0
Channel_LandWaterMask = 4.0
NullValue = 255,255,255
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Source2]
Type = BMP
Layer = Imagery
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536_LM.BMP"
Variation = Night
Channel_BlendMask = 3.0
Channel_LandWaterMask = 4.0
NullValue = 255,255,255
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Source3]
Type = TIFF
Layer = None
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536_B.TIF"
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Source4]
Type = TIFF
Layer = None
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536_W.TIF"
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Destination]
DestDir = "."
DestBaseFileName = "EBOS_sat"
DestFileType = BGL
LOD = Auto
UseSourceDimensions = 1
CompressionQuality = 85
Hieronder de inhoud van mijn scenery Oostende: Dag- en nachttexture, blend en water.
Onderaan zie je DestDir, daar komt de bgl, en DestBaseFileName, dit is de naam van het bestand. Bij mij dus EBOS_sat.bgl .
Ik maak een copy van resample.exe, en zet die in de map van de inf. Dan sleep ik in de verkenner het inf-bestand op de resample.exe, en die start dan met de compilatie naar bgl.
Zorg dat ook alle bitmaps in diezelfde map staan.
[Source]
Type = MultiSource
NumberOfSources = 4
[Source1]
Type = BMP
Layer = Imagery
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536.BMP"
Variation = Day
Channel_BlendMask = 3.0
Channel_LandWaterMask = 4.0
NullValue = 255,255,255
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Source2]
Type = BMP
Layer = Imagery
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536_LM.BMP"
Variation = Night
Channel_BlendMask = 3.0
Channel_LandWaterMask = 4.0
NullValue = 255,255,255
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Source3]
Type = TIFF
Layer = None
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536_B.TIF"
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Source4]
Type = TIFF
Layer = None
SourceDir = "."
SourceFile = "L17X133142X133185Y87519Y87536_W.TIF"
SamplingMethod = Gaussian
ulyMap = 51.2077438
ulxMap = 2.8427124
xDim = 5.36441761363639E-06
yDim = 3.36137152777879E-06
[Destination]
DestDir = "."
DestBaseFileName = "EBOS_sat"
DestFileType = BGL
LOD = Auto
UseSourceDimensions = 1
CompressionQuality = 85