Dit is wel voor meer ervaren flightsimmers .
Met deze handleiding maken we eveneens een photorealistische background,
maar we gaan deze foto mooi uitknippen zodat enkel de delen ziet die je zelf wilt .
Er is wel een foutje geslopen op blz 2 onder voorbereiding :
VOORBEREIDING :
de juiste link is :
C:\Program Files (x86)\Lockheed Martin\Prepar3D v3 SDK 3.4.22.19868\Environment SDK\resample.exe
Wat ik mis in de handleiding hierboven is een nacht texture.
Bekijk hieronder het voorbeeld die ik maakte voor Grimbergen.
Je zal snel doorhebben hoe het moet.
In het voorbeeld heb ik de waterlayer weg gelaten.
Jan
___________________________________________________________
[Source]
Type = MultiSource
NumberOfSources = 3
Nog wat ingewikkelder maken? Wil je werken met seizoenstextures, het kan.
In het voorbeeld in de PDF wordt enkel gewerkt met een satelietfoto voor alle seizoenen (maanden) Variation = January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December
Je kan hier ook gewoon zetten: Variation = all
Wil je opsplitsen dan kan je na Variation = het volgende zetten: day: dagtexture night: nachttexture
één maand of meerdere maanden, bvb March, April, May: Voor die maanden zal een specifieke texture getoond worden.
Het spreekt vanzelf, als je meer opsplitst, je meerdere Source velden krijgt.
Hoy Jan,
Ik wil graag in mij EBBL ook EBLE Leopoldsburg photoreal invoegen + de omringende schietvelden, dus ook Pampa Range .
Ik heb de Bitmaps Blendmask, Watermask en Photo, deze zijn gemaakt en bewerkt met Gimp2 .
Ik heb eveneens het .INF-bestand gemaakt zoals je kunt zien hieronder .
(Nog geen day/night ingevoegd)
Als ik nu resample gebruik, gebeurd er niets, hij maakt geen .BGL-bestand aan .
Wat doe ik fout ?
Ik heb zo een photoreal gemaakt voor EBBL, en dat werkte wel, ik denk ergens een fout in het .INF-bestand .