Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBGG Overboelare
#1
            De geslaagde conversie voor Overboelare (alle krediet aan Jan ) in X Plane 11 zou geen probleem in 10 moeten wezen
Antwoord
#2
(24-07-2017, 15:10)Vandebotermet Serge schreef: De geslaagde conversie voor Overboelare (alle krediet aan Jan ) in X Plane 11 zou geen probleem in 10 moeten wezen

Spijtig dat de bomen die ik plaatste niet mee in de XPlane scenery staan...
Antwoord
#3
Ik zou moeten vergelijken ,en dan zelf die bomen terug bijplaatsen ,is eigenlijk heel simpel, als je een screen kunt plaatsen ,kan ik aan de hand daarvan wat bijwerken,of op de club vergadering
Antwoord
#4
Hey! Serge,
Is er ook een versie EBGG Overboelare voor FS2004 beschikbaar? Waar is die eventueel te cinden?
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord
#5
(26-07-2017, 08:03)Vandebotermet Serge schreef: Ik zou moeten vergelijken ,en dan zelf die bomen terug bijplaatsen ,is eigenlijk heel simpel, als je een screen kunt plaatsen ,kan ik aan de hand daarvan wat bijwerken,of op de club vergadering

Ik heb wat bomen bijgeplaatst aan de hand van Google earth,we zien wel (spijtig genoeg is mijn laptop 32 bit en kan ik het niet in X-Plane 11 tonen ) mischien is er wel een Computer aanwezig met X plane 11 op de volgende vergadering waar ik het dan eens mag installeren
Antwoord
#6
(26-07-2017, 08:03)Vandebotermet Serge schreef: Ik zou moeten vergelijken ,en dan zelf die bomen terug bijplaatsen ,is eigenlijk heel simpel, als je een screen kunt plaatsen ,kan ik aan de hand daarvan wat bijwerken,of op de club vergadering

Bij mijn weten niet voor Fs2004,je kunt er altijd eens de FSX versie inzetten maar met dds texture gaat veel zwart (of grijs zijn) en al de textures omzetten in bmp formaat zou je aan Jan moeten vragen of dat een kans van slagen heeft (ik vrees er voor)
Antwoord
#7
(02-08-2017, 14:26)Jive1 schreef: Hey!
Is er ook een versie EBGG Overboelare voor FS2004 beschikbaar? Waar is die eventueel te cinden?
Groeten
Jive1 - Belgium

Ik maak in de eerste plaats scenery voor mezelf. En ik deel die graag met iedereen.
Ik heb heel lang gewacht om over te stappen naar FSX. Maar ik heb die stap uiteindelijk wel gezet, omdat de beelden toch zo veel mooier zijn.
Dus FSX ligt achter mij. En ik ga er ook geen scenery meer voor maken. Voor mij is dat verloren tijd.

Groetjes,
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)