Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX met Windows 10
#1
Photo 
Goedenmiddag,
Ik heb een probleem met FSX in combinatie met Windows 10, dat wanneer ik in FSX als die al is opgestart iets ga veranderen , bv. een andere aircarft of een andere airport ik steeds een foutmelding krijg dat FSX niet meer werkt en ik het opnieuw op moet starten.
Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee en zo ja een oplossing ?
Ik heb een bijlage toegevoegd van het probleem.


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#2
Is het nog de oude FSX van Microsoft (DVD's)?

Ik las een tijdje geleden het volgende...

Een vraag van RS:
Ik beschik over de twee originele DVD's van Microsoft Flight Simulator X. Mijn PC draait onder Windows 10, 64 bits.
Probleem: Het lukt mij op geen enkele manier om deze flight simulator te installeren. Ik ben weinig of niet op de hoogte van 'gevorderde' installaties. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze flight simulator moet installeren ? Dank bij voorbaat!

Antwoord van Serge Vandebotermet:
Kopieer de DVD’s op harde schijf in dezelfde map. Daarna zoek je in verkenner (explorer) naar setup.exe. Klik erop met de rechtse muistoets. Ga naar eigenschappen/compatibiliteit.
Klik Compatibiliteitsmodus aan, en selecteer Windows XP Sp3.
Voer uit als Administrator.
Sluit het venster, en dubbelklik op setup.exe. De installatie zou moeten starten.

Antwoord RS:
Dank je wel voor alle reacties ! De snelste oplossing leek mij de oplossing van Serge Vandebotermet Ik heb deze dan ook, met succes, geprobeerd. Ik weet niet of ik de allernieuwste en allerbeste versie van FSX heb, maar ik heb wel een versie die ik heb kunnen installeren en die werkt. Speciale dank aan Serge Vandebotermet !

Opmerking van mij:
Op de 2 CD’s staan enkele bestanden dubbel. Je kan dus met gerust hart de bestanden overschrijven, maar je kan ook zeggen dat het niet mag.
Voor diegenen die ook de Acceleration CD hebben (derde CD), zou je dezelfde procedure kunnen toepassen. Maar zet de bestanden in een andere map.
Antwoord
#3
Hij is al geinstalleerd en draait ook goed zolang ik maar niets verander, doe ik dat wel terwijl het programma draait.
Ga ik dan bv. een airport veranderen of een aircraft dan krijg ik de melding en moet hem weer opnieuw opstarten.
Zolang ik niets wijzig draait hij goed.

Klaas Haan
Antwoord
#4
Klaas,
Welke windows10 heb je? 64bit?

Mij lijkt het dat FS te weinig geheugen heeft, en daarom afsluit, telkens je iets wil aanpassen tijdens je vlucht.
Antwoord
#5
Ik heb net een nieuwe pc met windows 10 64bits 8GB geheugen 6GB videogeheugen een I5 processor een 256 SSD en 2 TB HD.
Gr,
Klaas
Antwoord
#6
Good evening everyone, , Thank you to Admins for accepting, and Thank you to Silverfox for the referal. Smile
Got a small problem with Win 10 64 bit very similar to some above

Does anyone know of a work about .
I got win10 64 bit, FSx and FSX acceleration, FSX on its own works 100% the minute I instal the acceleration,,,,,,,,,,,,,,,,,,firstly, it does not ask for the games key code, and then when I want to play, The game goes into trial mode with an error message 1-80005.... telling me that the game is not activated. Ive explored, installed SP1 SP2 refuses to install.
but still get the same message.

Both FSX and Acc, worlked 100% with full specs on my PC with Win 8 * 8.1
My PC specs is more than necessary, i7 k series, 16gb ram and a GTX 750ti GPU, 128 SSD together with spare HDD's

PS Ek is van Suid Afrika, Ons Afrikaans is amper die selfde as julle Hollands, so julle kan antwoord in julle eie taal. ek kan verstaan.
Antwoord
#7
If you can install and register the FSX, then you have some options:
install the acceleration (this is not working on your computer)
or
install SP1 and SP2.

After you installed the acceleration, you can't install SP1 and PS2.
After you installed SP1 and SP2, do not try to install the acceleration...

Also read the post  #2, almost on top of this page.

If this is not the solution for you, you can always order P3D
________________________________________________
Als je FSX kan installeren en registreren, dan zijn er 2 mogelijkheden:
Installeer de Acceletation DVD
of
installeer de service packs 1 en 2

Als je Acceleration hebt geïnstalleerd, dan mag je SP1 en SP2 niet meer installeren
Als je SP1 en SP2 hebt geïnstalleeerd, dan kan je de Accelaration DVD niet meer installeren.

Lees ook hierboven post #2.

Lukt dit allemaal niet, koop dan de P3D. Stukken beter !
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)