Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Manipulaties in de VC van PMDG737
#1
Voor het manipuleren van allerlei in de VC van o.a. PMDG737, gebruik ik F1-View, waarmee men in principe alle richtingen uit kan kijken in de VC. Dat is OK, maar voldoet me eigenlijk niet. Het is doorgaans moeilijk 'juist' te bewegen, zo dat men niet steeds snel op de juiste plaats terechtkomt, als men bv een schakelaar wil omklikken.
Ik merk op vele YouTube-filmpjes, tutorials meestal, dat er nog een ander, en beter programma moet bestaan om ook die bewegingen in de VC uit te voeren, maar efficiënter, zou ik zeggen. Soms geraak ik met die F1-View helemaal in een knoop, doordat het beeld ineens op zijn kop staat in plaats van juist zoals ik het wilde, en ik dus niet terechtkom op de plaats die ik vooraf bedoelde, en op die filmpjes schijnt dat allemaal veel juister en sneller, en dus gemakkelijker te gaan. Daar heeft de operator direct de juiste draai gevonden, en kijkt dan direct naar de juiste vooraf bepaalde plaats.
Weet iemand of er inderdaad een beter programma is dan F1-View, om die manipulaties te doen?
Groeten
Jive1
Antwoord
#2
Als je spatiebalk indrukt en dan met je muis beweegt kan je ook de kijkrichting aanpassen in de Virtual Cockpit.

Er wordt ook soms extra hardware gebruikt met sensoren op het hoofd. Als je dan je hoofd draait, dan heb je in FS ook een andere kijkrichting.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)