Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgische scenery
#1
Question 
Welke Belgische scenery (voor FSX) kan u mij aanraden, waar kan ik deze downloaden en hoe dien ik deze te installeren?
beste dank bij voorbaat voor uw reactie(s)
Jean-Pierre
Antwoord
#2
Gratis is er momenteel niet veel. Je kan eens kijken op onze Belgische scenery pagina.

Ik ben momenteel op zoek naar scenery die nog niet op die pagina staat. Wat de moeite is zal dan daar bijgeplaatst worden.

(15-12-2014, 18:23)xjvvrn schreef: Welke Belgische scenery (voor FSX) kan u mij aanraden, waar kan ik deze downloaden en hoe dien ik deze te installeren?
beste dank bij voorbaat voor uw reactie(s)
Jean-Pierre
Antwoord
#3
Hartelijk dank voor uw reactie maar ik zoek iets zoals Belgium 2012 free scenery of Waffle project Belgium. Wat is het meest aan te raden en waar zou ik dit kunnen bekomen?
beste groeten,
Jean-Pierre

(16-12-2014, 10:41)Jaers schreef: Gratis is er momenteel niet veel. Je kan eens kijken op onze Belgische scenery pagina.

Ik ben momenteel op zoek naar scenery die nog niet op die pagina staat. Wat de moeite is zal dan daar bijgeplaatst worden.

(15-12-2014, 18:23)xjvvrn schreef: Welke Belgische scenery (voor FSX) kan u mij aanraden, waar kan ik deze downloaden en hoe dien ik deze te installeren?
beste dank bij voorbaat voor uw reactie(s)
Jean-Pierre
Antwoord
#4
De scenery van het WAFFLEFLIGHT_PRO_BELGIUM heeft enkel satellietfoto's, geen autogen. Het Belgium2012 free project heeft die, voor zover ik weet, wel.

Maar die bestanden van beide scenery zijn heel groot, en niet beschikbaar op bvb avsim of flightsim. Die scenery zijn momenteel niet meer te downloaden. Je moet bij iemand zijn die die ooit heeft gedownload.
De Waffleflight heb ik liggen (2.2Gb)...
Ik ben ook op zoek naar de Belgium 2012 free photoscenery... Ik hoop die te ontvangen begin januari.

(16-12-2014, 17:24)xjvvrn schreef: Hartelijk dank voor uw reactie maar ik zoek iets zoals Belgium 2012 free scenery of Waffle project Belgium. Wat is het meest aan te raden en waar zou ik dit kunnen bekomen?
beste groeten,
Jean-Pierre

(16-12-2014, 10:41)Jaers schreef: Gratis is er momenteel niet veel. Je kan eens kijken op onze Belgische scenery pagina.

Ik ben momenteel op zoek naar scenery die nog niet op die pagina staat. Wat de moeite is zal dan daar bijgeplaatst worden.

(15-12-2014, 18:23)xjvvrn schreef: Welke Belgische scenery (voor FSX) kan u mij aanraden, waar kan ik deze downloaden en hoe dien ik deze te installeren?
beste dank bij voorbaat voor uw reactie(s)
Jean-Pierre
Antwoord
#5
Bedankt voor je reactie! Ik heb echter wel op avsim het Belgium 2012 free project gevonden (staat op een dropbox van een gebruiker) en gedownload maar nog niet geïnstalleerd. Het zijn 4 rar bestanden (4 Giga in totaal) waaronder een patch voor de Grey areas. Indien interesse stuur ik je de link door.
beste groeten,
Jean-Pierre


(17-12-2014, 11:29)Jaers schreef: De scenery van het WAFFLEFLIGHT_PRO_BELGIUM heeft enkel satellietfoto's, geen autogen. Het Belgium2012 free project heeft die, voor zover ik weet, wel.

Maar die bestanden van beide scenery zijn heel groot, en niet beschikbaar op bvb avsim of flightsim. Die scenery zijn momenteel niet meer te downloaden. Je moet bij iemand zijn die die ooit heeft gedownload.
De Waffleflight heb ik liggen (2.2Gb)...
Ik ben ook op zoek naar de Belgium 2012 free photoscenery... Ik hoop die te ontvangen begin januari.

(16-12-2014, 17:24)xjvvrn schreef: Hartelijk dank voor uw reactie maar ik zoek iets zoals Belgium 2012 free scenery of Waffle project Belgium. Wat is het meest aan te raden en waar zou ik dit kunnen bekomen?
beste groeten,
Jean-Pierre

(16-12-2014, 10:41)Jaers schreef: Gratis is er momenteel niet veel. Je kan eens kijken op onze Belgische scenery pagina.

Ik ben momenteel op zoek naar scenery die nog niet op die pagina staat. Wat de moeite is zal dan daar bijgeplaatst worden.

(15-12-2014, 18:23)xjvvrn schreef: Welke Belgische scenery (voor FSX) kan u mij aanraden, waar kan ik deze downloaden en hoe dien ik deze te installeren?
beste dank bij voorbaat voor uw reactie(s)
Jean-Pierre
Antwoord
#6
Heb de link ook gevonden... Dank voor de info.
Mijn dropbox loopt nu ook vol !
Antwoord
#7
Ik probeer al bijna een jaar deze scenery vast te krijgen.
Maar het wil mij niet lukken om hem op een behoorlijke manier te downloaden en te installeren.
Ik heb nu een nieuwe computer gekocht, maar ook weer geen succes.
Ik geraak zo ver dat ik een file via sendspace kan downloaden, maar nadien vraagt men mij een "password/keyfile". Weet begot niet wat ik daarmee aan moet.
Kan iemand mij helpen?
Dank
Marcel
Marcel

Intel i7-4790k @ 4.8 GHz-MBO Asus MaxVii Hero-Corsair 780T-Corsair PSU 1000w-Corsair H100i GTX cooling-G Skill 16gb 2400/CL 10 (2x8gb)-Geforce GTX980 4gb ddr5-SSD 850 pro 512gb-2Tb HDD WD black 7200rpm-LG Blu Ray-Wifi pci-exp N900 (dual freq 2.4+5ghz)-Win7 Ult OS 64bit-FSX+Accelerator
Antwoord
#8
Marcel,
ik heb de dropbox link nagekeken waarvan hierboven sprake is, maar de bestanden staan er niet meer op.

Mag ik vragen of je FSCB-lid bent?

Groeten,
Antwoord
#9
Dag Jan
Hoewel ik al sinds ca. 1985 min of meer regelmatig aan het simmen ben, ben ik nooit lid geweest van FSCB.
De laatste tijd (ben zo'n 2 jaar op pensioen nu), is de intensiteit weer toegenomen.
Ben tegenwoordig vooral bezig met VFR en bush flying (Alaska, B.C, Yukon, NW van de USA,...).
Lid geworden van een paar VA's, omdat die leuke vluchten en tours aanbieden; en je zelf dus niet alles hoeft op te zoeken.
Vluchten gebeuren allemaal met ACARS.
Heb eigenlijk daarom ook een nieuwe supersnelle computer laten bouwen en ben van plan als de financiën het nog toelaten, te beginnen investeren in ORBX sceneries.
Ben aantal jaren geleden ook lid geweest van een VA die veel aan online vliegen deed (in eigen beheer); maar dat is uitgedoofd nadat de bezieler ervan is overleden.
Heb ook nooit vatsim of ivao gevlogen; lijkt mij een beetje te streng, maar mogelijk is dat een verkeerd beeld dat ik heb opgevat. En kan ik het met de juiste mensen en een goeie coach ook wel plezant vinden.
Ach misschien is het nu wel de goeie moment om lid van FSCB te worden. Ik denk dat ik dat maar ga doen...
Tot binnenkort
Marcel
Marcel

Intel i7-4790k @ 4.8 GHz-MBO Asus MaxVii Hero-Corsair 780T-Corsair PSU 1000w-Corsair H100i GTX cooling-G Skill 16gb 2400/CL 10 (2x8gb)-Geforce GTX980 4gb ddr5-SSD 850 pro 512gb-2Tb HDD WD black 7200rpm-LG Blu Ray-Wifi pci-exp N900 (dual freq 2.4+5ghz)-Win7 Ult OS 64bit-FSX+Accelerator
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)