Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voxatc op Windows 7
#1
Rainbow 
Ik ben onlangs overgeschakeld naar het nieuwe besturingssysteem Windows 7 home premium versie. Ik wil hierop mijn oude Voxatc installeren. De installatie is prima verlopen alleen de spraakherkenning lukt niet.
Blijkt nu dat dit niet op de Windows 7 home premium Nederlandstalig versie staat. Wel op de Engelstalige. Huh
Zijn er mensen onder jullie die hier een creatieve oplossing voor gevonden hebben om dit toch te installeren op een of andere manier.

Alvast bedankt voor de info.Shy
Antwoord
#2
hey,

ik heb zelf multi crew experience er op staan.
dit is ook gemaakt voor een engelstalige w7.
een oplossing bij hun is het programma Vistalizator (effe googelen en je vind het wel)
met dit programma kun je je nederlandstalige w7 omzetten in een engelstalige w7.
bij MCE was dit nodig voor de spraakherkenning. nadat je dat gedaan had kun je W7 terug in het nederlands zetten en was het in orde.
Antwoord
#3
Bedankt voor de tip. Dit gaan we zeker eens proberen.
Ik zal eerst wel een image maken van het huidige systeem zodat ik het terug kan zetten indien het fout zou lopen.
Maar ziet er in ieder geval wel goed uit.
Ik laat wel iets weten hoe het afloopt.
Antwoord
#4
Ik heb de spraakherkenning kunnen activeren na de installatie van het Engelstalig basispakket.
Jammer genoeg werkt de Voxatc nog steeds niet. Het is een oudere versie 3.27 voor XP.
Ik denk dat het te wijten is aan niet ondersteunde functies binnen de programmeertaal. Ik krijg geregeld foutmelding die te maken hebben met het programma zelf.
Een spijtige zaak maar het is niet geschikt voor Windows 7 vrees ik. Als het nu een open source programma zou geweest zijn hadden we het kunnen trachten te corrigeren.
We zullen dan maar terug naar Xp moeten overstappen vrees ik.
Antwoord
#5
Hallo Jan,

Een zin copieert ik vanuit RC simulations shop about vox atc

" 1/ Full compatibility with Windows Vista and Windows 7 64 and 32 plus Windows XP "

ik zie ook dat er ondertussen al een hogere versie dan de uwe is geen upgrade mogelijk vanuit de support van vox atc !!
Antwoord
#6
Dag François,

Ik heb de mensen van voxatc reeds gecontacteerd en zij zeggen zelf dat de versie die voor fs9 gemaakt is niet werkt op Windows 7. Ze maken ook geen updates meer voor de FS9 versies. Enkel voor de FSX versies zijn er nieuwe updates en deze werken wel onder Windows 7.
Maar ik wou het maar eens proberen om het toch te doen werken. Ik krijg nu vooral een foutmelding bij de herkenning van de stemmen. Misschien kan ik nog eens proberen een nieuwe stem in te laden. Eens zien wat dit geeft.
We blijven proberen. Misschien ligt het weer aan iets kleins, zoals gewoonlijk.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)