Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum

Volledige versie: PMDG instrument in zoomen
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Betreft PMDG 737NG  in P3D v4
Als je met de muis over sommige instrumenten beweegt zie je een vergrootglas ; dat betekend dat je dit instrument kunt vergroten ‘ zoomen’ en eventueel kunt ‘ undocken ‘
In de PMDG 737-600 en 800 heb je 5 instrumenten op een rij en 2 er onder ( de FMC ‘s )
Ik kan ze allemaal ‘ in/uit zoomen ‘ behalve 1 ; de uiterst linkse (Left Outbound DU)
Is dat normaal ?? of heb ik iets over het hoofd gezien bij het instellen ?
René
(21-01-2018, 18:41)rene schreef: [ -> ]Betreft PMDG 737NG  in P3D v4
Als je met de displmuis over sommige instrumenten beweegt zie je een vergrootglas ; dat betekend dat je dit instrument kunt vergroten ‘ zoomen’ en eventueel kunt ‘ undocken ‘
In de PMDG 737-600 en 800 heb je 5 instrumenten op een rij en 2 er onder ( de FMC ‘s )
Ik kan ze allemaal ‘ in/uit zoomen ‘ behalve 1 ; de uiterst linkse (Left Outbound DU)
Is dat normaal ?? of heb ik iets over het hoofd gezien bij het instellen ?
René

Beste René,
Als je op de instrumenten klikt worden deze vergroot weergegeven.
Behalve een display, nl deze welke zich recht voor de captain bevindt.
Wanneer men deze wil vergroten, zou dit problemen geven.
Je kan dit veranderen in de FMC bij PMDG setup.
Je zult dan de boodschap krijgen dat dit problemen kan geven.
Ik vlieg ook veel met dit toestel, dus als je nog vragen moest hebben, let me know
Grts
(22-01-2018, 23:50)Hotas schreef: [ -> ]
(21-01-2018, 18:41)rene schreef: [ -> ]Betreft PMDG 737NG  in P3D v4
Als je met de displmuis over sommige instrumenten beweegt zie je een vergrootglas ; dat betekend dat je dit instrument kunt vergroten ‘ zoomen’ en eventueel kunt ‘ undocken ‘
In de PMDG 737-600 en 800 heb je 5 instrumenten op een rij en 2 er onder ( de FMC ‘s )
Ik kan ze allemaal ‘ in/uit zoomen ‘ behalve 1 ; de uiterst linkse (Left Outbound DU)
Is dat normaal ?? of heb ik iets over het hoofd gezien bij het instellen ?
René

Beste René,
Als je op de instrumenten klikt worden deze vergroot weergegeven.
Behalve een display, nl deze welke zich recht voor de captain bevindt.
Wanneer men deze wil vergroten, zou dit problemen geven.
Je kan dit veranderen in de FMC bij PMDG setup.
Je zult dan de boodschap krijgen dat dit problemen kan geven.
Ik vlieg ook veel met dit toestel, dus als je nog vragen moest hebben, let me know
Grts

OK ik ben tevreden met het antwoord daar ik dacht dat ik een verkeerde instelling gedaan had.. niet dus  Bedankt