Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum

Volledige versie: fsx en steam
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Hallo iedereen

heeft er soms iemand een idee hoe ik mijn PMGD 737 in fsx steam kan plaatsen en doen werken?

alvast bedankt .
grtj. G. Blush
(06-06-2017, 17:00)zodiak schreef: [ -> ]heeft er soms iemand een idee hoe ik mijn PMGD 737 in fsx steam kan plaatsen en doen werken?

Ik vlieg niet met zulke toestellen. Dus ik weet het niet direct. Maar kan je die niet gewoon installeren in FSX SE, zoals je doet voor FSX? Wat is het probleem?
Het probleem is dat PMDG FSX steam niet herkend, en dus het programma niet instaleerd.
ik heb het ook geprobeerd via de oude FSX dat lukt dus wel.

maar als ik het programma dan overplaats naar steam gebeurd er niets meer.
grtj. G.
(07-06-2017, 10:28)zodiak schreef: [ -> ]Het probleem is dat PMDG FSX steam niet herkend, en dus het programma niet instaleerd.
ik heb het ook geprobeerd via de oude FSX dat lukt dus wel.

maar als ik het programma dan overplaats naar steam gebeurd er niets meer.
grtj. G.

Ben je zeker dat je alles over gezet hebt? Ik vermoed van niet.
Zoek eens de bestanden dll.xml en exe.xml. Deze staan in dezelfde map als fsx.cfg. (zie bijlage)
De inhoud van deze bestanden kan je bekijken met kladblok. Drivers of programmas die in die xml-bestanden vermeld staan worden mee opgestart met FSX.

Kijk eens of ze dezelfde inhoud hebben in de map FSX en FSX-SE. Desnoods pas je de inhoud aan. Maar voor je begint, altijd eerst een backupcopy nemen hé !
Bedankt Jan maar daar begin ik niet aan ik ken mezelf dit loopt fout af

ik zal het wel verder stellen met FSX Steam zonder PMDG.

grtj.G. Tongue